Konspirasjonsteorier -liv på mars, 9/11 og døden ? Nyhetsspeilet.no

Jeg har nettopp lest meg gjennom min nyfunnede nye blogg som jeg allerede har lenket til egen blogg. Nyhetsspeilet.no og en artikkel om månen, mars og Nasa`s bedrag gjennom 40år. Når jeg hadde lest den en gang, begynte jeg å lure på om det var en slags variant av www.ikkepedia.org, rett og slett fri fantasi innpakket i flott innpakningspapir. Jeg sjekket derfor opp forfatteren, samt at siden både har eget grunnsyn:

Nyhetsspeilet har som formål å fremme en trippeloppvåkning i Skandinavia ved å fronte et grunnsyn som består av følgende tre paradigmer/perspektiver/hovedtemaer:

  • Det åndsvitenskapelige perspektiv (vår emnetag: “Åndsvitenskap”).
  • ET/V-emnet: Vår kontakt med og kunnskap om utenomjordiske intelligente vesener (vår emnetag: ”Kosmos”).
  • New World Order (NWO)-konspirasjonen (vår emnetag: “Samfunn”).

Nyhetsspeilet henvender seg til deg, det enkelte individ. Vi tror ikke at vi rekker en kulturell oppvåkning i tide. Alle makrotrendene går dessverre i negativ retning. Det enkelte individ har imidlertid muligheter til forståelse og frigjøring fra makrotrendene som kollektivet ikke har. Her kommer en kort intro til hvert av de tre paradigmene/perspektivene.

I tillegg har de bestemt seg for å skrive om følgende temaer:

Magasinets artikler kommer i hovedsak til å fronte tre hovedenmer:

  • Åndsvitenskap
    At bevisstheten utgjør tilværelsens primære dimensjon
  • Kosmos
    Vår kunnskap og direkte erfaring med utenomjordisk intelligens på jorden og i vårt solsystem
  • Samfunn
    New World Order-kabalen og dens mange globale konspirasjoner

Og her er det heftig lesning, det skal jeg love deg. Jeg bruker mye tid på å lese blogger og det er åpenbart at det skrives om så mye rart, at man kan bli forundret over hvor mye man ikke vet.  At det skrives om onspirasjonsteorier, er et velkjent fenomen. At det er interessant lesning for mange, er åpenbart. Om det er nyttig, er jo en annen sak. Nyhetsspeilet omtaler ikke bare de klassiske konspirasjonene om 9/11 terrorhandlingene, men de tar også for seg månelandingen, retusjerte bilder fra Mars og romsonder som er forsvunnet – dette er sidene for de som ønsker lesning de ikke har gjort før. Og de er norske !  De har store avhandlinger og har gått grundig til verks når de viser til Nasa-avhandlinger, professorer og kjentfolk – som alle bekrefter både teorier og antakelser. Artig lesning – alt kan ikke avvises, og derfor er det også artig lesning:

 

hale-krater-retusjert

 

Dette er bildet av Hale-krateret på Mars – visstnok retusjert. De hevder at alt inni selve krateret er retusjert bort – de har testet bildet, tatt vekk tuklingene og fått et nytt bilde som de stiller spørsmål med «hvorfor» er bildene tuklet med ?

  

 

hale-krater-uretusjert

 

 Slik ser Hale-krateret ut etter at de groveste lagene med tukling har blitt fjernet. Mønsteret av sivilisasjon og storby er slående. Hva hadde vi sett hvis enda flere lag med tuklinger hadde blitt fjernet?

 

 

terror911bevis2

 

  

Den tydelig avkuttede stålbjelken til venstre i bildet er et typisk eksempel på hvordan kontrollert sprengning av bygg gjøres. Du ser også spor etter smeltet stål fra thermite (utviklet av militæret) på bjelken som ble brukt for å svekke nedre struktur av byggene.

 Kommentarer fra publikum, hjelpemannskaper mv:

Det var noen av verdenshistoriens største bomber som eksploderte inne i de to tårnene på World Trade Center i New York i går. Jeg ville gjettet på at det var opp imot et tonns høyeksposivt sprengstoff som måtte til, sa den danske sprengningseksperten Bent Lund.
B.T., 12. september 2001
Det er bare – og du ser og ser, men det er ingen betong her. Alt du ser er aluminium og stål. Betongen [i bunn av Twin Towers] var pulverisert. Hele nedre Manhatten var dekt av støv og pulver, 2-3 tommer tykt. Betongen var bare pulverisert.
– New Yorks guvernør, George Pataki, CNN transcript
Mens min overordnede og jeg så på det sørlige tårnet, ga det bare etter. Det ga i virkeligheten etter i nedre etasje, ikke der hvor flyet hadde truffet, fordi vi originalt mente det var som en intern detonering av eksplosiver som gikk av etter hverandre, boom, boom, boom, boom, og så kom hele tårnet ned.
Brannmann Edward Cachia

 Det stopper ikke der – dette er en svær hjemmeside – med døden og dødsprosessen, reinkarnasjon, klimaforandringer eller Gud – ja, de har til og med en konspirasjon om frø-banken på Svalbard. På disse sidene kan du le eller grøsse – det er godt skrevet, mye av det er totalt galskap, mange ting interessante og så absolutt velfunderte.

Selv har jeg lest meg gjennom mange lignende sider, og de har jo en ting felles – de spekulerer i at myndighetene ikke forteller oss alt, at kynismen råder i alle samfunnslag – og da spesielt blandt myndighetene. Det er vanskelig å kategorisk slå fast at det meste er sludder og vas, det hender at det oppdages saker til stadighet som almennheten burde blitt informert om. At terrorangrepet i New York er iscenesatt av myndigheten i USA, foresvever meg som det største tullet jeg har hørt. At det kan finnes noe på Mars, som ennå ikke er offentliggjort, det kan jeg trygt tenke meg. Om det er byer, elver og de kjører mars-biler på den rød planetene, se det er en helt annen sak.

Dette er morsom lesning – les og gruble gjennom hva som er sant og/eller usant. Uansett vil det spekuleres i mange år ennå !

Blogglisten
  

Dette innlegget ble publisert i Aktuelt og merket med , , , , , , , . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

