Blogg om ingenting

Tenkte jeg skulle følge eksempelet til http://veronica365.wordpress.com og sette meg ned og blogge om at det jeg kan blogge om når hodet er tomt. Men så slår det meg at selv om hodet er tomt, leter underbevisstheten etter et eller annet. Innom Twitter for å sjekke hva i all verden er folk opptatt av idag – særlig det hjelper. Fra å drikke te, til å gå på poesi-aften til å følelser og til Aker-saken. Ok, hjelper ikke no. Innom Fjes-boka – hva har skjedd der – er helt dødt ? Har alle andre funnet et nytt medium jeg ikke kjenner til – eller har de bare sluttet å \»facebooke\» ? Leser litt blogger og burde vel egentlig komme meg ut i solen, vaske bilen, gjøre noe med plenen, flytte noe verktøy og se ut som om jeg har en plan. For jeg har ikke det i skrivende stund – annet enn frisør-besøk. Og det er jo moro – klippe håret sitt ? Nei, klippe håret blir som å kle på seg, det må man bare gjøre, hver eneste dag. Kjedelig, men nødvendig.

Nå innser jeg plutselig at når du ikke har noe å  blogge om, er det komplett idioti å gjøre det. Dette er kjedelig og skal aldri gjenta seg. Ha en flott helg, god påske, godt nyttår og flott 17.mai.

Dette innlegget ble publisert i Aktuelt og merket med . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

