Tror Viking på mirakler ?

Frelseren smiler igjen

peter-ljeh

Mot Lyn forrige helg startet Peter Ijeh på topp for Viking for første gang denne sesongen. Mot Fredrikstad på mandag får han trolig sjansen på ny.
– Kroppen kjentes bra mot Lyn, og jeg føler at formen er på vei. Akkurat nå er det kjempegøy å spille fotball, sier Ijeh til Aftenbladet.no
Og med bare én scoring på de siste tre kampene kan Viking sårt trenge en Ijeh på vei mot scoringsformen.

Ja, det blir den dagen tenker jeg. Er redd løpet er kjørt allerede for Peter Ljeh. At han skulle bli den store frelseren for et frynsete Viking, er jeg enig i kan være særdeles avgjørende for om Viking kommer over midtveis av tabellen ved årets slutt. Om Ljeh kommer til å score mer enn 5 mål mer i denne sesongen, det tror jeg ikke noe på. Mitt forslag er å selge ham – om noen i det hele tatt vil kjøpe ham. Tenker nok lønnen er fullt på høyde med de lønnsledende norske fotballspillerne, så det kan være en tanke å selge ham billig for å slippe disse.

Ny spiss i Viking ? Ja, det har jeg tro på. Men det blir neppe Peter Ljeh som skal redde Viking denne sesongen.

Dette innlegget ble publisert i Aktuelt. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

