Ønsker du å skrive i bloggen min ?

Ei flott vær-uke på Meren i Lier. Det spirer og gror. Plenen er grønn, epleblomster på trærne. Frykten for kuldegrader eksisterer fremdeles, men mor har hengt ut amplene(vet ikke hva det betyr, men det er blomster om noen skulle lure). Bommet litt på beisfarge til vårt meget omtalt utebord, fiasko –  imorgen er det ny beistype fra Maxbo. Denne gang heldekkende, så får vi se om det betyr noe med en type beis i bunn og en ny på toppen. Det gjør det sikkert, tenker nok det blir behandling på ny til neste år.

Vedlikehold er tull. Av edle tresorter som blir penere av vedlikehold kan jeg være enig. Med tanke på bruk og kast prinsippene, er jeg også enig – men med tanke på å pynte ei ku, noe vi alle vet ikke fungerer. Det er bare tull. Furubord uansett størrelse går like godt i peisen som i hagen.

I denne artikkelen har jeg nå tenkt å fremme et forslag basert på lesermengden og bloggartiklene jeg har skrevet. Samlet sett har over 16000 personer nå lest bloggen, det er jevne abonnenter som leser både daglig og ukentlig, og det er umulig å finne ut av hvilke temaer som er mest interessante. «Alt du ikke visste om det norske flagget» og «steinaldermannen spiste ikke dinosaur», er to artikler man ikke kunne forutse at noen kunne ha interesse av. Ikke er det skrevet med det som mål heller, men heller som en lærdom for meg selv og noen få som trengte å vite akkurat dette.

Derfor overbringes nå en stående invitasjon: Vil du skrive i bloggen min ?

Antas du som en fast skribent på bloggen min, forutsetter det minimum 1 artikkel pr. uke som blir publisert i helhet i ditt navn. Det vil ikke være noen form for betaling, men er du en flink skribent som ønsker å snuse på blogglivet, så vær så god.

Du kan ikke skrive om hva som helst, og det skal ikke være en dagboksblogg – men om emner som er interessant innen alle genre. Vær så god, ordet er ditt.

For nærmer informasjon – skriv det du ønsker i kommentarfeltet under denne artikkelen og vi mailes ved anledning.

Dette innlegget ble publisert i Aktuelt og merket med , , , . Bokmerk permalenken.

Ett svar til Ønsker du å skrive i bloggen min ?

  1. Svigerkusine sier:

    En «ampel» er en blomsterpotte som henger. Hva slags blomst du har i ampelen er forsåvidt valgfritt. Ampel har der for Med blomster å gjøre, men Er ikke en blomst 🙂

Legg igjen en kommentar

