Forandring fryder i WordPress

Forandring fryder kanskje. Å forlate en god gammel blogg-bakgrunn i hvitt til noe litt rustikt som dette, vet jeg ikke helt om fungerer. Men, tilbakemeldinger mottas med takk. Denne fargen og sammensetningen krever mindre av øynene, er roligere og behagelig å lese.

Lykke til du som leser bloggen min, vil du den skal tilbake igjen til hvit-bakgrunn og journalisme-style – gi beskjed !

Dette innlegget ble publisert i Aktuelt og merket med , . Bokmerk permalenken.

2 svar til Forandring fryder i WordPress

  1. veronica365 sier:

    Jeg digger!! 🙂 Bra bra!!

  2. Undrende sier:

    Jeg er ofte innom bloggen din, Ståle, for jeg synes det du skriver er både underholdende og ikke aller minst morsomt. Har t.o.m. dristet meg til å kommentere et par av innleggene dine i det siste. Jeg har ingen blogg selv. Har jo tenkt på det noen ganger, men jeg føler ikke at jeg har så mye interessant å komme med blant alle de kloke hodene der ute. Uansett – du har en fast leser i meg. Synes forøvrig at de nye fargene fungerer vel så bra som de gamle.

Legg igjen en kommentar

