Penis på kroken ?

Penis var Sipunculus norvegicus

I går skrev VG Nett om en fisker i Rogaland som trodde han hadde fått en penis på fiskestanga. Kroken satt fast i bånn, men da fiskeren endelig fikk den løs, kom den opp med det fiskeren lurte på om kunne være en penis. Les mer her

Gjett hva? Penis eller sjøpølse ?

Gjett hva? Penis eller sjøpølse ?

 

 

 

 

 

 

 

 

Gjett hva ? Sopp eller penis ?

Gjett hva ? Sopp eller penis ?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Gjett hva ? Lampe eller penis ?

Gjett hva ? Lampe eller penis ?

Dette innlegget ble publisert i Aktuelt og merket med , . Bokmerk permalenken.

5 svar til Penis på kroken ?

  1. wp sier:

    Har opplevd å fått en bit av en sjøpølse i en pose med reker kjøpt i butikken. Undret også over synet av den. 🙂

  2. Ole sier:

    Minner meg im familien som fikk sjokk og sto fram i avisa da de fant det de trodde var en penis i en flaske sennep de hadde kjøpt i utlandet.

    Viste seg senere at det var en slags pølse som skulle være i denne typen sennep.

    De må ha blitt flaue etterpå.

  3. inga sier:

    ærlig talt. om hverken en politimann eller en lege kan se forrskjell på en sjøpølse og en avkuttet penis sier jeg herved opp mitt medlemskap som mann.

  4. Morten sier:

    «- Den er sinnssykt lik, helt prikk lik nesten. Så jeg kan godt forstå at disse folkene, hvis de ikke har sett noe lignende før, trodde det var en penis, humrer Fosså.»

    Nå har jeg da både egen penis og sett en og annen mann naken i mitt liv, men jøss… «helt prikk lik nesten.»!? Stakkars Fosså sier bare jeg!

    Om den ligner sjøpølsen som er linket mot VG sin side eller den som er vist i denne artikkelen så finnes det mye stygg penis langst vårt langstrakte land… Skal aldri mer klage på noe ved min egen i hvertfall! He, he…

  5. Joakim sier:

    Den lampa var jo litt artig da:P

Legg igjen en kommentar

