Jeg spiser ikke mennesker mer. Nå spiser jeg spinat, sier han.

Jeg ler meg ihjel ! Hverken journalisten eller den stakkarslige ex-kannibalen var vel ikke helt heldig med uttalelsene sine. Nå skal i tillegg til å slutte å spise døde mennesker, gjøre sitt til å vinne landsbyboernes hjerter. Hva skal han gjøre med disse da ? Ikke mer spising nå – nå er det spinat som gjelder. Dette er en litt syk historie, og det er til å håpe at mannen både er kurert og fått tilgang til mat igjen – slik at han slutter med slikt. Det kan nok være vanskelig i lengden om naboen din plutselig skulle begynne å spise døde mennesker, ikke så trivelig å slippe ungene ut i hagen da ?

42078_avatar_medium

Jeg er trist. Folk har sagt så mange stygge ting om meg. Jeg vil streve for å vinne landsbyboernes hjerter og aksept igjen, sier Sumanto til AFP, ifølge nettstedet

Den tidligere bonden har nemlig blitt skjøvet ut i kulden etter sin noe spesielle forbrytelse. Naboene i den lille indonesiske landsbyen 37-åringen kommer fra vil ikke ha noe mer med ham å gjøre.

Og det er slettes ikke vanskelig å forstå.

For fem år siden gravde Sumanto opp liket til en gammel dame, og spiste det. Målet var et billig og «smakfullt» måltid.

– Hun smakte deilig. Jeg elsker alle typer kjøtt, så lenge det er tilberedt, sier han, ifølge nyhetsbyrået.  Forbrytelsen gikk imidlertid ikke upåaktet hen. Sumanto ble dømt til fengsel for tyveri – tyveriet av kvinnens kropp. Og etter fem år bak murene har han kommet på bedre tanker.

– Jeg spiser ikke mennesker mer. Nå spiser jeg spinat, sier han. Her kan du lese mer

Her er flere rare historier

Dette innlegget ble publisert i Aktuelt og merket med , . Bokmerk permalenken.

3 svar til Jeg spiser ikke mennesker mer. Nå spiser jeg spinat, sier han.

  1. Syns det er veldig tett av folk.. De burde ha mer forståelse isteden for hat..
    Det er kanskje ikke alle som kan reise på Mc donalds slik som du eller jeg kan..
    Jeg tror virkelig ikke denne mannen hadde spist et menneske hvis han virkelig ikke måtte, her tror jeg det var snakk om liv eller død og han valgte å leve. Han har nå sluttet med dette ettersom alle har begynt å hate han, nå har han begynt å spise GRESS. Hvor fattig er ikke denne mannen tror du?

  2. Undrende sier:

    Vet ikke om jeg skal le eller gråte, men jeg føler i hvert fall et visst behov for å brekke meg.

  3. Angelo sier:

    Synes likevel det mest avslørende er når han skal velge et bilde på det å oppleve kjærlighet og sier: «Hva er kjærlighet? Hvordan kan jeg beskrive noe jeg aldri har opplevd, aldri smakt?»

Legg igjen en kommentar

