Sundeblogg om Sundeblogg

På 6 måneder er det blitt 458 innlegg, 244 kommentarer, 1.276 tagger, 255 spam er blitt stoppet og 36.227 ganger har noen klikket seg inn på bloggen min. Regner man litt på det, kan man muligens trekke noen slutninger:

I snitt blir det 2, 5 nye artikler hver eneste dag – 7 dager i uken – huffda, det høres fryktelig mye ut !

Det blir 1,3 kommentarer pr. dag i snitt, 1,4 spam forsøkes dumpes på meg daglig. 200 klikk gjøres på min blogg daglig, hver dag – 7 dager i uken i snitt.

Og hvem leser egentlig ?

Jeg har faste lesere på Facebook, på Twitter og på WordPress – det er helt klart. Mine kategorier er mange og dunkle, emnene ikke forutsigbare nok og engasjementet for de største sakene er heller ikke sterk nok. På sikt må denne bloggen endres og omformes, men det skal den i sitt eget tempo. På sikt vil også flere skrive på denne bloggen, om sine spesialiserte emner og interesser – slik at den blir en mer interessant blogg. Mer lesbar. Aldri person-støtende, men provoserende og forhåpentligvis opplysende. Man skal lære litt av hvert på denne bloggen – lære er nemlig stikkordet – ved å samle informasjon og distribuere. Også litt om mine tanker og meninger om samfunnet og mennesker.

Jeg håper du som leser får utbytte av den tiden du bruker. Kom gjerne med forslag på hva det bør blogges om – jeg tar utfordringen.

I de neste ukene – vil bloggen får en bedre kategorisering slik at det blir enklere å finne fram, andre sider og en bedre struktur. Alt til det bedre.

Takk for at du leser bloggen min.

Sommerhilsen fra Sundeblogg

Dette innlegget ble publisert i Aktuelt og merket med . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

