Skrivestua

Jeg har fått skrivestue. Og det er helt flottings. Med flott utsikt fra 2.etasje utover Lier-dalen, kan det ikke bli bedre. Inspirasjonen bør nå strømme mot meg – jeg har egne vinduer, luft, lampe, pc og egne saker lite i nærheten. Gamle manuskripter ligger ca. 22,5 centimeter fra meg – klare for å gjøres noe med. Plutselig begynner jeg å skjønne hva omgivelser har for skrive- og arbeidsgleden.

Bilde 039

Utsikten 1) fra skrivestua i 2.etasjen

 

Utsikt 2. fra 2.etasje og skrivestua

Utsikt 2. fra 2.etasje og skrivestua

Dette innlegget ble publisert i Tull og tøys og merket med . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

