On my way to Venus

Kona til påtroppende statsminister Yukio Hatoyama hevder hun ble tatt med av romvesenter til planeten Venus for tyve år siden.

Auda, tenker jeg… den er vel ikke helt heldig, den uttalelsen. Ser jo for meg at kona til Stoltenberg eller kanskje enda morsommere – Kona til Karl I Hagen(ikke helt utenkelig), fortalte verdenspressen om sitt besøk ombord i ufoen på vei til Venus. Stemmer i hodet, tenker jeg. Men kan jo hende jeg tar feil. Mye rart har skjedd med denne kona til påtroppende statsminister i Japan. Han har forøvrig kallenavnet The Alien – hm.. kanskje japanerne allerede har skjønt at han er importert fra Venus eller andre planeter. Spennende å se hva som kommer i fortsettelsen her. Kanskje ei bok eller bilder ?

 Denne og andre episoder har Miyuki Hatoyama (66) beskrevet i boken «Rare ting jeg har opplevd». «Mens kroppen min sov, tror jeg sjelen min reiste med en trekantent UFO til Venus. Det var et vakkert sted» skriver hun.

 Hennes daværende mann mente at det hele må ha vært en drøm. Menn hennes nåværende mann er mindre skeptisk, sier hun ifølge Sky News.

Fru Hatoyama er en kjent figur i japanske medier. Hun har forfattet flere bøker om husstell og matlaging. Ifølge nyhetsbyrået Associated Press har hun det overordnede ansvaret for at mannen fremstår «frisk og presentabel».

 

Yukio og Miyuki Hatoyama fotografert i yngre år. Hun har ansvaret for at hans utseende. FOTO: AP

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Undertiden opptrer hun i prateprogrammer på TV. Det var i et av disse programmene hun fortale at hun hadde møtt Tom Cruise i et tidligere liv.

 

– Han var japansk i sitt tidligere liv, og vi var sammen, så når jeg møter ham, sier jeg: «Hei! Det er lenge siden», og han forstår med en gang hva jeg mener, fortalte hun.

 

Hennes mann er barnebarn av en tidligere statsminister. Han ventes å bli innsatt som statsminister 16. september. Han har kallenavnet «Den fremmede» («The Alien» på engelsk).

Dette innlegget ble publisert i Tull og tøys og merket med , , . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

