Godt sagt :)

» Jeg vil at Brooklyn skal døpes kristent, men foreløpig vet jeg ikke hvilken religion! David Beckham

» Jeg har aldri ønsket å dra til Japan. Rett og slett fordi jeg ikke liker å spise fisk. Og jeg vet det er veldig populært der ute i Afrika. Britney Spears

«Jeg synes at homofile ekteskap er noe som bør være mellom en mann og en kvinne.» Arnold Schwarzenegger

Vennligst informer troppene umiddelbart om at all kommunikasjon er brutt sammen. Ashleigh Brilliant
 
Jeg er for strengere dødsstraff. George Bush

 Det er ingen tvil i min sjel, ikke en eneste tvil i min sjel, om at vi kommer til å mislykkes. George W. Bush

 Hvis regjeringen ikke responderer på folkets krav, så vil folket erstatte regjeringen. George W. Bush

Hvis vi sprengte hverandre i luften, ville verden være trygg. George W. Bush

I NASA er verdensrommet fremdeles høyt prioritert. George W. Bush

Jeg føler meg beæret over å få ta en modig iraker i hånden, som har fått hånden sin kuttet av av Saddam Hussein. George W. Bush

 

 

Mer og mer av vår import kommer utenfra.
Dette innlegget ble publisert i Tull og tøys og merket med . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

