Viktige nyheter fra gutta i Kongo

KAMPALA (Dagbladet): Tjostolv Molands kjæreste, Jamilla Kalifala (22), forteller at den dødsdømte nordmannen har ringt fra fengselet i Kongo og spurte om hun ville gifte seg med ham.

KJæreste

– Hvordan kan jeg si nei til mannen jeg elsker, sier hun og himler med øynene.

Hun synes Dagbladets spørsmål om svaret hennes er overflødig. Les mer her

Jeg klarer ikke dy meg. Denne saken tar aldri slutt. Nå har jeg sjekket nettet og funnet en rekke andre nyheter som er viktig at almennheten får med seg når det gjelder Kongo-gutta:

– Tanta til Moland skal til tannlegen på tirsdag

– Kjæresten til French ble lurt i en bilhandel for 8 år siden

– Telenor har overfakturert Moland med kr. 14,- på mobilregningen

– Passet til French går ut på dato i juni neste år.

– Søskenbarnet til French har ikke fått svineinfluensa

Moland

Dette innlegget ble publisert i Tull og tøys og merket med , , . Bokmerk permalenken.

2 svar til Viktige nyheter fra gutta i Kongo

  1. veronica365 sier:

    Vannvittig bra! 🙂 🙂

  2. Arthur Park sier:

    Event- og militærbyrået S.I.G er avviklet, men oppstår med nytt navn: S:A:G fra neste uke.

Legg igjen en kommentar

