Bloggen til Sunden

Konstatere i statistikken til WordPress idag, at jeg har hatt over 85.000 lesere siden 1.mars 2009. I tillegg har de siste månedene vært preget av lesere fra det store utland. Jeg har skrevet 5 artikler på engelsk og har over 8000 lesere, samt den mest leste artikkelen jeg har skrevet er på engelsk.

Ganske fornøyd, glad for å se at så mange leser. Skulle det være noen ønsker, tar sykling og travle dager litt av energien ut av bloggingen om dagen. Men jeg gir meg aldri. Målet var i mai 100.000 lesere. Når den dagen kommer, vet jeg ikke hva som skjer.

I disse dager ligger snittet på rundt 6.500 – 7000 lesere pr. uke. De merkeligste artikler leses mest. I tillegg til de engelske, er en artikkel om albinisme en av de som er mest lest.

Jeg har mottatt rundt 200 mail vedrørende kåringen i Drammens Tidende når det gjaldt kåringen av regionens beste blogg. Dette kunne jeg umulig komme langt på. De som vinner er helt annerledes blogger og har helt andre lesere enn bloggen min. Men takk for oppmerksomheten.

 

 

Dette innlegget ble publisert i Tull og tøys og merket med , . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

