Et bloggemål er nådd

Den 26. februar startet jeg å blogge. Superfokusert på dette nye mediet, hvor jeg endelig kunne skrive, oppnå lesere og få tilbakemeldinger på mangt og meget. Hele mars og frem til og med idag 30.november – totalt 9 måneder temmelig nøyaktig – er målet nådd. Totalt 100.000 klikk på bloggen min. Jeg synes det er mye. Ja, rett og slett fantastisk mye. Statistikken viser en økning fra 5465 klikk i mars til 17765 klikk i toppmåneden august.

Totalt sett har jeg laget 664 innlegg, mottatt 1.427 kommentarer og laget 1.565 tagger. 

Nå er jeg kommet til et vendepunkt hvor jeg faktisk må lage en ny blogg. Mitt forsøk på å opprettholde 2 blogger samtidig, var helt meningsløst. Så mye produksjon, orker jeg ikke å opprettholde. Mye annet skal også gjøres. Nå sysles det med tanken på å lage en mer spisset form for blogg. Og i mitt hode har jeg 4 valg:

1. Lage en «synspunkt» blogg – hvor jeg i hovedsak mener noe om mangt og meget.

2. Lage en informasjonsblogg – hvor jeg tar for meg temaer jeg er opptatt av på en grundig måte.

3. Lager en historie-blogg, – med historier fra eget og andres hode.

4. Fortsette som idag eller legge ned hele bloggen.

Det som fremdeles er like sikkert, er at jeg ikke kommer til å starte en selvbiografisk blogg. Det kommer heller ikke til å bli en reklameblogg.

Uansett er det på tide å takke alle lesere som har orket å følge bloggen så lenge. Håper dere har fått en grei lesning underveis.

Dette innlegget ble publisert i Tull og tøys og merket med , . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

