Hva skal jeg blogge om ?

Den gylne skrivetørke er kommet på denne bloggen. Den er kommet fordi det rett og slett er morsommere å trene. Sitte på sykkelen, bli i god form. Det tar tid og programmet er både offensivt og ambisiøst. Men jeg er der jeg skal være. Det er ikke mulig å trene mer. Nå må jeg variere litt. Har tro på at det kan gå an.

Mens jeg driver med dette, skal jeg jo skrive minst en blogg-artikkel hver dag. Spørsmålet kommer igjen. Hva skal jeg skrive om ?

Kjære leser: Jeg skriver om hva det skal være – men trenger en utfordring.

Jeg vet at jeg har rundt 600-700 lesere pr. dag og da må det være noen som har noen forslag ?

Hva vil dere lese om ?

Dette innlegget ble publisert i Aktuelt og merket med . Bokmerk permalenken.

3 svar til Hva skal jeg blogge om ?

  1. veronica365 sier:

    Skriv flere personlige innlegg! Kanskje du vil ha en 10-15 spørsmål??? :))

  2. Rune sier:

    Hva med å skrive noen ord om hvordan du opplever denne skrivetørken?

Legg igjen en kommentar

