Hvilken musikk ?

Tenk deg utgangspunktet – født i 1967 og har rimelig lite peiling på musikk. Ikke har jeg god smak på gammel musikk, og ikke engang peiling på ny.

Jeg leter etter musikk, og for musikk-vante er det sikkert hensiktsmessig å vite hva jeg skal bruke musikken til ? Joda, jeg sykler. Stort sett når jeg trener eller sykler er det hensiktsmessig å musikkere. Jeg tror egentlig ikke det spiller noen rolle hvilken type, – men i utgangspunktet liker jeg ikke bråk. Er nok mer på saker hvor jeg forstår hva som synges, – enn rene melodiøse saker. Jeg forstår ikke heavy – ikke vits å prøve engang.

Spørsmålet rettes da til alle som leser bloggen min:

Hvilken musikk bør jeg høre på ?

Hvor finner jeg musikken ?

Dette innlegget ble publisert i Aktuelt og merket med . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

