Slow – blogging

Det begynner å bli lenge mellom hver blogg, åpenbart fordi det er vinter,snø og så mye annet å ta seg til. Bloggingen står ikke øverst på listen lenger, men bloggen skal nok fortsette, når endelig inspirasjon og lyst plutselig en vakker dag kommer tilbake.

For de som har interesse av bloggen, skal det vites at jeg innen kort tid nok vil ta affære og mene noe om saker og ting. Sykling og trim har vært mye i fokus for meg de siste månedene – det er det forsåvidt ennå, men litt mer slow enn det bør være. Jeg måker riktignok snø en time til dagen, flytter snøen fra ett sted til et annet – heldigvis har vi hund, og den må også ha luft, ellers har det vært lite inspirasjon til å flytte sykkelen ut i snøværet og minusgradene. Men jeg forsøker jo å ødelegge kroppen så godt det er mulig, med alskens tilstelninger, god mat og drikke.

Vel, det er snart over – en ørliten slankekur og en spenning venter jo om formen faktisk er blitt så mye dårligere som jeg tror. Racer-sykkelen står på rulla – med nye pedaler, nypusset og klar og formelig bare roper idet jeg passerer treningsrommet, – som nå har blitt riktig så velutstyr. Vi snakker tredemølle, sykkel, ergometersykkel, vekter og diverse andre trenings-dippedutter(mest egnet for å være i enerom med – som eksempelvis strikker ??!! og treningsball). Det er ikke helt meg, og ikke fikser jeg det heller – teknisk er det vanskelig å få det til, og pent ser det ikke heller ut.

Jeg bedriver mye av dagene med å ferdes midt i mellom mye rart jobbmessig – hverdagen er annerledes – jeg har langt mindre å gjøre, og kjeder meg ørlite – såpass skal være sikkert. Ellers er påsken nå bestilt – en tur til de greske øyer – planen er nå å fikse en sykkel der nede – må vel kunne gå an, slik at ettermiddager kan tilbringes i helsens tegn. Om det er lov, så rent familiemessig, må vel undersøkes godt på forhånd, men det kan tenkes 🙂

Ha en flott vinter !

Dette innlegget ble publisert i Aktuelt. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

