Skrivelyst?

Nå har du sjansen. Inspirert av en blogg du virkelig bør lese – Veronica 365, kaster jeg meg på gjesteblogge-bølgen.

Dette betyr at om du går med en kommende skribent, historieforteller, forfatter, blogger eller bare skriver i dagbok som ingen andre får lov å lese – i magen, ja – så har du nå sjansen til å få publisert det du skriver på den store verdensveven. Min blogg har rundt 2000 lesere pr. uke – av disse er de fleste faste følgere.

image

Det du skriver publiseres kun på min blogg – men spres via mine følgere på Twitter, samt på Facebook. Min blogg er koblet mot en rekke søkemotorer som Google mv

Har du lyst – gjør du følgende:

1. Skriv innlegget du ønsker publisert og send dette enten som en word-fil  eller skriv innlegget direkte  i  mailprogrammet ditt.

2. Les korrektur – slik at ordene blir grammatisk riktige.

3. Send dette til sundeblogg@yahoo.com

4. Innlegget blir publisert samme dag, senest dagen etter.

5. Vil du ikke ha navnet ditt på – kan du sette et pseudonym.

Dette er en mulighet du har til å blogge uten å starte din egen blogg – du får skrevet og du får en opplevelse av å se dine egne ord ute der hvor hele verden faktisk kan se hva du har skrevet. Jeg kan garantere at det er en uhyggelig følelse de første gangene.

Gjestebloggere vil bli lagt under egen fane i min blogg.

Når det gjelder innholdet i bloggen – er det åpenbart at man følger norsk lov om hva som er lov å publisere. I tillegg leses bloggen av barn, hvilket betyr at kun det som er tilpasset barn – vil bli publisert. Alle innlegg som godkjennes, publiseres nøyaktig slik de skrevet uten rettelser.

Hjertelig velkommen  !

Dette innlegget ble publisert i Aktuelt og merket med , , , . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

