Tippeligaen 2013

Kjetil Rekdal is a Norwegian football coach an...

Kjetil Rekdal is a Norwegian football coach and a former player. ‪Norsk (bokmål)‬: Kjetil Rekdal er en norsk fotballspiller og trener. Polski: Kjetil Rekdal, norweski trener piłkarski i były zawodnik. (Photo credit: Wikipedia)

Det nærmer seg avspark. Og det er tid for å spekulere og spå litt om hvordan sesongen blir. Sluttresultatet er forsåvidt ikke det viktigste for meg – det er mer underholdningen og at så klart mine lag vinner.

Jeg holder en knapp på at Viking og Strømsgodset kaprer en av de 3 øverste plassene. Jeg tror ikke på gull, det tar Vålerenga med Kjetil Rekdal i førersetet. Molde bør og kan neppe ta det tredje gullet på rad, – det ville være så nær et mirakel som mulig.

Jeg tipper Viking på bronse og Godset på sølv. Rosenborg på 4.plass og Molde på 5.plass. Alt innimellom dette og bunn – er uinteressant.

Hvem håper vi rykker ned ? Og hvem er det mest realistisk at rykker ned ?

Hønfoss, Sogndal og Sarpsborg er det nok mest realistisk at kommer til å slite. Kanskje også Start. Brann håper halve Norge rykker ned – men det kommer neppe til å skje.

Hvem blir årets trener ? Så klart Kjetil Rekdal?

Hvem blir årets toppscorer ? Børven fra Vålerenga eller Kovacs fra Godset

 

Dette innlegget ble publisert i Aktuelt og merket med , , , , , , . Bokmerk permalenken.

2 svar til Tippeligaen 2013

  1. sunde sier:

    Hører gjerne fra deg om hva du tenker å foreslå.

    Mvh
    Sundeblogg

  2. Janni sier:

    Hei,

    Jeg lurte på om du ville være interessert i noen gratis fotball relaterte artikler til din nettside?
    Dersom dette høres interessant ut eller du ønsker mer informasjon, ta kontakt med meg på janni.botten@omruk.co.uk

    Mvh
    Janni Botten

Legg igjen en kommentar

